Május közepén startolt a Grimm mesékvilágára épülő Dice upon a Time kickstartereskampánya, amely a Kékjáték csapatának mára 3. volt a sorban. Az amerikai leánycégünket Korona Gamesnek hívják, így a kampány is ezen név alatt fut. Bár a nemzetközi játékpiac egyre jobban telítődik, ezért nagyon nehéz sikeresen végigvinni egy-egy újabb játékot, mi megint megugrottuk a lécet. A kitűzött 12 ezer dolláros célt teljesítettük gyakorlatilag fél napon belül, és ezek után is sorba jöttek az új támogatók. A három hetes kampányidőszak végére 40.000 USD fölött álltunk meg, és mivel ebben a postázási költségek még nem voltak benne, a valós bevétel még bőven emelkedni fog több tízezer dollárral a pledge manager használatával.
A 9 varázslatos mini kedvet csinált nagyon sok embernek, hogy kalandozzon egyet a mesék birodalmában. Az egyedi kockatorony-építős játékmechanika pedig olyan élvezetessé fogja tenni számukra, hogy sokszor veszik majd elő a játékot a családdal vagy barátokkal.