kékjáték logo transparent
A kockahegyen is túl

Kinek ajánljuk?

A Kockahegyen is túl életkor
A Kockahegyen is túl játékosok száma
A Kockahegyen is túl játékidő
A Kockahegyen is túl életkor
A Kockahegyen is túl játékosok száma
A Kockahegyen is túl játékidő
Kickstarter

Mi van
a dobozban?

– 9 karakter kártya
– 27 különleges dobókocka
– 54 token
– 9 mini figura
– 129 kártya
– játéktábla

A kockahegyen is túl

Játssz a Grimm mesék hőseivel!

Álmodoztál már róla, hogy gyermekkorod kedvenc mesehőse legyél? Most itt a lehetőség, remekül néznek ki és csak Rád várnak, hogy játssz velük!

A Grimm-mesék

Utazz el a Grimm-mesék varázslatos világába!

A játékban kedvenc mesehőseid bőrébe bújhatsz: Piroska, Csizmás Kandúr, Hófehérke, A brémai muzsikusok, Hüvelyk Matyi és még sokan mások. A kiválasztott szereplővel aztán eszméletlen kalandokban lehet részed, ugyanis különböző küldetéseket kell teljesítened, méghozzá kalandpontokért cserébe. A kalandok közepette legendás varázstárgyakat szerezhetsz, ismerős helyeken járhatsz és ismerős alakokkal találkozhatsz. Utadat segíthetik, de akár akadályozhatják is a játék közben felfedett történetkártyák.

Innovatív módú mechanizmus jellemzi a játékot, ugyanis kockákon alapul: egymás mellé vagy egymás tetejére is lehet helyezni a különleges kockákat, melyek oldalainak még különleges képességei is vannak. Emellett a játékot többféleképpen is lehet játszani: klasszikus vagy kooperatív módban.

Mitől különleges?

Különleges kockák Szereted a kockákat? Akkor ez a játék neked készült. A dobozban egy nagy halom egyedi kocka van, gravírozott oldalakkal, amelyekből jónéhány különleges is van, egyedi képességekkel.

Kiegyensúlyozott szabályok A játékot rengetegszer teszteltünk iskolákban és családokkal. A szabályok gyorsan és egyszerűen elsajátíthatóak a gyerekek számára, de a játék olyan egyedi és annyi különböző lehetőséget tartalmaz, hogy tapasztalt gamerek számára is nagy élményt nyújt.

Egyedi mechanika kockatorony építéssel Szeretsz tornyokat építeni? Ebben a játékban pont erre szolgálnak a kockák. Elég gyakran rá kell tenni egy korábban lerakott másik kockára őket, hogy haladni tudjunk, megnyerjünk egy licitet vagy akár csapdába zárjuk ellenfelünket.

Utálod a véletlen szerepét? Akkor itt a lehetőség, hogy csökkentsük a kiszámíthatatlanságot, ha bent hagyjuk a történetkártyákat a dobozban. A játék tökéletesen játszható nélkülük is.

Békés játék vagy “verekedős”? Mindenki eldöntheti, hogy mit szeretne. A játék mindkét útra ad lehetőséget: élni és élni hagyni, sőt akár segíteni a többi játékost, vagy direkt akadályozni és keresztbe tenni szeretnénk másoknak. A szabály kooperatív játékmódot is tartalmaz, ahol biztosan egymást kell segítsük, hogy közösen érjük el céljainkat.

Balszerencsés vagy? Dobj újra! Négy különleges mező van a tábla sarkaiban, ahová a legalacsonyabb értékű kockáinkat is le tudjuk helyezni. Az ott lévő szellemállatok segítenek rajtunk, és a következő körben különböző előnyöket biztosítanak számunkra. Így akár a hátrányból is előnyt tudunk kovácsolni. De a farkassal vigyázni kell, mert elmarja a kockákat!

Karakterek

Piroska

Piroska történetét a farkassal mindenki ismeri. De vajon azt is, hogy mi történt előtte? Nos… Piroska az anyukájától kapott egy küldetést, miszerint vigyen almát a nagymamájának… Piroska tudta, hogy ezzel egy 2 pontos küldetést teljesítene, mely nagyszerű lehetőség lehet a győzelemhez, de ő inkább a farkast választotta. Piroska ezzel a döntésével bekerült a Grimm mesék világába, és A kockahegyen is túl választható karakterei közé.

Hófehérke

Hófehérke gonosz mostohaanyja jóvoltából sokszor lett „megajándékozva” a Grimm mesék mágikus (elátkozott) tárgyaival, így talán kimondhatjuk, hogy ő ért legjobban a Grimm karaktereink közül a varázstárgyakhoz. Képessége látványos, ő mindig két varázstárgy közül választhatja ki a számára hasznosabbat. Hófehérke varázslatos trükkjei nem is hiányozhatnak A kockahegyen is túl társasjáték világából sem.

Aranyhaj

Köszönhetően gonosz anyja “szeretetének”, Aranyhaj kitűnő kilátásokkal rendelkezet magas tornyának ablakából, ő azonban inkább a szökést és a világ felfedezését választotta. Az újrakezdés persze azoknak a legfelemelőbb, akinek nehéz a sorsuk. Aranyhaj nem is mérgelődik az 1-es vagy 2-es dobás miatt, hiszen ő minden fejezetben újradobhat egy ilyen értékű kockát. A kockahegyen is túl legtöbbet kockáz(tat)ó karaktere: Aranyhaj.

A brémai muzsikusok

A brémai muzsikusok miután otthon nem volt maradásuk, elindultak együtt, hogy bebizonyítsák nem jó ötlet lemondani róluk. Ha muzsikusok nem is, de kalandozók lettek, nem is akármilyenek! A szamár, a kutya, a macska és a kakas egymás hátára állva hatalmasabbak, mint akárki. Ráadásul még a legmagasabb kockatornyon is képesek átjutni ilyen módon. Ezeket az állatokat mindenki szereti, de ki fog velük játszani A kockahegyen is túlban?!

Csizmás kandúr

Csizmás kandúr fura egy szerzet. Mindig van a zsebében egy újabb trükk, de remekül ért a vagyonszerzéshez is. Alma, kenyér, pénz? Mindegy neki, mindent összegyűjt küldetései teljesítéséhez, és ha valamire nincs szüksége, majd elcseréli másra. Csizmás kandúr a fiúk egyik kedvenc karaktereként állt be A kockegyen is túl választható karakterei sorába.

Csipkerózsika

Csipkerózsika egyszer csak felébredt hosszú álmából. Miközben aludt, a világ nagyon
megváltozott. A Szerencse úrnője azonban nemcsak elvesz, de időnként ad is: egy esélyt, hogy megszabaduljon az újabb átkoktól, és helyette jó dolgok történjenek vele. Ha a vége jó, minden jó, így van ez A kockahegyen is túlban.

Vitéz szabólegény

A vitéz szabólegény úgy döntött egy nap, hogy elindul szerencsét próbálni, hiszen képes akar hét legyet is leütni egy csapásra. Nem is ijedt meg senkitől az égvilágon, legyen bár a felhőkig érő óriás, egy sárkány a hegyek között, egy kígyó a lábainál vagy egy nyuszi a bokorban. A szabólegény egy átlagos mesehős a Grimm testvérek világából, de most akár A kockahegyen is túlban megmérettetheti magát.

Rigócsőr király

Rigócsőr király előbb koldusnak, később ismeretlen lovagnak álcázta magát, hogy megleckéztesse a koldussá tett királylányt. Lóra pattanva vágtatott át a városon. Nem is csoda, hogy imádja a paripát, hiszen e paripa segítésével gyakorlatilag a tábla másik oldalára is ugorhat. A paripák mestereként került üdvözöljük Rigócsör királyt A kockahegyen is túl társasjátékban.

Hüvelyk Matyi

Hüvelyk Matyi egyszercsak a farkas gyomrában találta magát. Vagány srác volt, nem esett kétségbe, inkább szóba elegyedett a farkassal, és meg is győzte, hogy az a végzetébe sétáljon. A szellemállatok segítenek, a farkas elmarja a többiek kockáit, de Hüvelyk Matyinak mindig van egy trükkje ez ellen is A kockahegyen is túl című játékban.

Videók

A kockahegyen is túl - 3D animációs film

A kockahegyen is túl szabályvideó

A kockahegyen is túl bemutató

jPlay plays Dice Upon a Time [english]

Dice Upon A Time Kickstarter Preview | Roll For Crit

PREVIEW: Dice Upon a Time

Letölthető játékszabályok

A kockahegyen is túl

Egyéb játékaink

Újrajátszott Trianon

Újrajátszott Trianon

Az Újrajátszott Trianon egy teljesen kooperatív játék, amelyben egy száz évvel ezelőtti képzeletbeli kormány tagjai a játékosok – akár egyedül is játszható -, és egyszerre kell szembenézzenek a Nagy Háború utáni kor minden kihívásával: az ellenség csapatai folyamatosan támadják az országot, a szén és gabona mennyisége korlátozott, és állandóan csökken, ahogy egyre újabb régiókat veszítünk, az események pedig a valós történelmi helyzetnek megfelelően követik egymást.

Tovább »
Egri Csillagok

Egri Csillagok

A török hódoltság idején, Magyarországon járunk. Az 1552. évi török hadjárat a végéhez közelít. Már csak egy vár áll Kara Amed nagyvezír és Khadim Ali budai pasa összevont serege előtt… Eger.

Tovább »