Magyar Népmesék - A kirakósjáték

Kinek ajánljuk?

Magyar Népmesék - a kirakósjáték 4 éves kortól
Magyar Népmesék - a kirakósjáték 1 - 6
Magyar Népmesék - a kirakósjáték 10-15 perc
Magyar Népmesék - a kirakósjáték 4 éves kortól
Magyar Népmesék - a kirakósjáték 1 - 6
Magyar Népmesék - a kirakósjáték 10-15 perc

Mi van
a dobozban?

– 30 puzzle darabka – 1 db 6 oldal] dobókocka

Magyar Népmesék – A kirakós társasjáték

A Magyar Népmesék játékcsalád legújabb tagja a Kirakós társasjáték, ami egy olyan puzzle-szerűség, amivel még társasjátékozni is lehet!

Kienk ajánljuk?

Ezt a játékot nyugodtan adhatjuk óvodások és kisiskolások kezébe: kifejezetten a 4-10 éves korba tartozó gyerekeknek készült.

Hogyan kell játszani?

Egy gyönyörű képet kell kirakjanak az összevágott darabokból, amely a kultikus rajzfilmsorozat A szállást kérő róka című epizódjából való. Nem csupán ennyiből áll azonban ez a játék, mert társasozni is tudunk vele. Miután összeraktuk a képet, a játékosok felváltva dobnak a kockával, és a dobott értéknek megfelelő kartonelemekből egyet elvehetnek. Ezek hátlapján a sorozat kis madarából van 1-2-3 darab, és amikor elfogynak a lapkák, az nyeri a játékot, aki a legtöbbet gyűjtötte a madárkából. Így nem csupán a gyerekek kézügyességét és térlátását fejleszti a különböző elemek összeillesztése, de a számok megismerésében, és a számolás tanulásában is nagy segítségükre lesz.

Videók

Magyar Népmesék - A társasjáték: Jankovics Marcell a Magyar népmesékről

Letölthető játékszabályok

Magyar Népmesék - A kirakósjáték

Egyéb játékaink

A Táncegyüttes 3D doboz

A Táncegyüttes

A táncegyüttes vezetőjeként építsük fel a legnépszerűbb néptánc-együttest, és szerezzük meg a legtöbb pontot a játék végén!

Tovább »
Fantasy Zoo 3D doboz

Fantasy Zoo

A Fantasy Zoo társasjátékban a játékosok célja, hogy saját állatkertjüket építve minél több pontot gyűjtsenek össze a kifutók és állatok kombinálásával.

Tovább »
Betyárvilág kártyajáték

Betyárvilág kártyajáték

A Betyárvilág egy pörgős kártyajáték, amiben a játékosok a magyar múlt hírhedt betyárjait alakítva vetélkednek egymással. A kő – papír – ollóból ismert megoldással párbajoznak, amiért virtus pontokat (VP) kapnak, vagy a pakliból igyekeznek értékes lapokat húzni, és megfelelő pillanatban felhasználni. Nagyon egyszerűek a szabályok, kezdők is azonnal tudnak vele játszani. A játék célja, hogy a „magyar Bangként” hasonló hangulatot hozzon, mint a közismert western-játék, de még élvezetesebb legyen: itt nem lehet kiesni, viszont az utolsó pillanatig feszült izgalom jellemzi, hogy ki lesz végül a leghíresebb betyár?!

Tovább »